divendres, 7 de setembre del 2007

La secta

Tímidament he tret el nas, tot just una miqueta per llegir l'adreça del seu lloc web. Crec que no m'han vist, els de "la secta", però no en puc estar segura del tot. Si m'haguessin vist potser ara mateix no estaria escrivint aquestes línies. M'haurien abduït, rentat el cervell i retornat a la societat amb cara d'il·luminada, espardenyes de pagès, un trabuc, barretina i la senyera. Visca Catalunya i els Països Catalans (ai, que potser sí que em van veure!!)!!


http://www.rocaguinarda.org/

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

Faig referència a la teva penúltima entrada: jo també busco un canvi de vida i hi he posat fil a l'agulla, per primera vegada en molts anys de pensar-ho. Ja t'ho explicaré...

Anònim ha dit...

Ets una caguica. Ni mosseguen ni res. Jo demà em passaré una estoneta a la fira d'entitats de l'11 de setembre. Això sí que és droga dura.