dimarts, 4 de setembre del 2007

Sense caletre


Caletre: (dialectal lleidatà) Esme, coneixement. Normalment s'usa en cas de falta: no tenir caletre, ex: "Aquell bicicliste no té caletre, baixe pel carrer Cavallés sense frenos!".

Queda inaugurat oficialment aquest bloc que, com indica el seu títol, no pretén pontificar, ni donar lliçonetes (que diria ma mare), sinó que neix humilment per emetre opinions gens fonamentades, irreflexives a vegades i en general per demostrar que sense caletre també es pot anar pel món.

Ja que no es pot canviar de vida (de moment), almenys obrir un bloc nou, no?

5 comentaris:

La Violeta ha dit...

Hola Marta! Benvinguda! Jo també estic a blogger/blogspot i m'agrada força. I el meu bloc és ben tonto, tampoc no pretén ser res més que un "divertimento" personal i per a qui li faci gràcia. Un lloc per dir coses en públic que, tot s'ha de dir, de vegades em fan vergonya, llegides temps després.

Anònim ha dit...

Benvinguda al món blocaire. Però jo diria que tu, de caletre, en tens un bon grapat.

Unknown ha dit...

Es pot bloggejar sense caletre ??? i tant que sí !!! ... es pot anar en bici,... esquiar... conduir ... per això serà diferent, aqui rau l'èxit !!! No sols de caletre viu l'home ! Endavant Marti !

Anònim ha dit...

Me cago en tó!
Yo tengo blog desde hace mucho tiempo y nadie me postea!
Que os den a todas, zorras!

sonobibliotecaria ha dit...

Si no ets constant amb les actualitzacions, malament rai