dimecres, 24 d’octubre del 2007

Ara sí que veig que s'apropa el Nadal!

Doncs sí, avui, per primer cop aquesta temporada, me n'he adonat que el Nadal és aquí mateix. I és que la Mari, d'administració (a que sona a Feli, l'esteticienne?) ens ha enviat el ja tradicional email preguntant qui voldrà loteria de Nadal de l'empresa, que ens el descompten de la paga de Nadal i que toca segur, aquest any sí, i ens podrem retirar tots i deixar l'empresa buida, jaja.

Però si fa quatre dies que érem al Cabo de Gata!!! Si encara tinc la síndrome postvacacional!!! Tinc la sensació que cada any me l'avancen, el Nadal, i és clar, després, el primer semestre de l'any se'ns fa etern.

Bé, ens haurem d'anar mentalitzant per fer-nos pujar (com si fos la llet després de parir) l'esperit nadalenc, que després n'hi ha que em renyen.

Bon Nadal a tothom!!!

3 comentaris:

SH765HT2 ha dit...

El problema de la lotería de nadal a l'empresa es que has de comprar per nassos, perque si no després veus a un munt de capullus celebrant-ho i et pot donar algo.

La Violeta ha dit...

Jo ja vaig comprar la loteria del Caracas, on esmorzo, i ahir vaig veure com a la una del migdia al mig (geomètric) del carrer Balmes una grua penjava llums de nadal, amb els cotxes passant a banda i banda i la gent mirant el calendari: però a quin dia som? Ah, és clar, falten 2 mesos exactes per nadal, la data habitual de muntar llumetes.

Anònim ha dit...

Què fort. Jo propose fer-se apòstata del nadal també. Ea.