dilluns, 10 de desembre del 2007

Facebook

Fins que me'n cansi, ja tinc joguineta nova. Es veu que s'ha d'estar al dia de les noves tecnologies, així que m'hi he posat i he enredat alguns col·legues (si no, l'invent no té ni p... gràcia). De moment ja he vist que serveix per recomanar restaurants, enviar-se missatgets, jugar a endevinar coses (pelis, geografia,...) i veure qui és amic de qui.

No crec que duri gaire la falera, però de moment és distret.

http://www.facebook.com/profile.php?id=821008479

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Hola reina, vaig rebre la teva invitació al Facebook i avui n'he rebuda una altra d'un amic, però he de reconèixer que aquestes coses em fan una mandra...
Què tal el nadal? Jo segueixo anant de cul quan vaig a Barcelona, per això no truco. Aviam si la cosa comença a calmar-se amb el nou any...