dimarts, 22 d’abril del 2008

Torpedisme

Cada cop el suporto menys, el torpedisme. Hi ha un munt de gent inútil pel món, i ja no parlo dels que tenen un cervell de mosquit.

Tan poc que costa fer bé les coses! Però sempre hi ha d'haver un grup de gent "xapussa" o que simplement no saben fer la "o amb un canuto" i que acaben deixant-te el mort a tu o provocant algún que altre marron.

Avui m'he endut una enrrabiada per una d'aquestes persones. M'ha obligat a perdre el meu temps amb una gestió que hauria d'haver quedat resolta la setmana passada.

El paleta de la Violeta n'és un altre.

Jolines (per no dir "Joder", que no vull ser malparlada)!!!!

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Pobrissó, el meu paleta! És el que va fer la rehabilitació de la casa. Bueno, el paleta que ha vingut el va enviar el constructor que ens va fer l'obra, que és qui va venir a mirar-se com arreglar la biga... En fi.
Marta, jo ahir vaig haver d'anar a resoldre un problema de papers amb l'atur, que estava tot correcte, però com que les administracions (Inem i Hisenda, en aquest cas) no es comuniquen entre elles, em van enviar una carta amenaçadora dient que tenia una cosa malament i si no demostrava que estava tot correcte havia de tornar tot l'atur cobrat des del 2003!! Vaig estar 5 minuts a l'oficina i em van dir "ah, sí, està tot bé". Però la que ha estat acollonida uns quants dies he estat jo. Són uns inútils. Mira, em sembla que vaig a escriure-ho al bloc.