dijous, 29 de maig del 2008

La tirania del blogger


Seguint amb el rotllo "a partir de ahora vamos a ser la agencia más digital", avui ens han vingut a fer una xerrada sobre com abordar als bloggers. Conclusió: mardito er dia que se m'ocurrió llamar a este tio a ver si me publicaba algo en su blog!

Els deu manaments de com tractar-los inclouen no cabrejar-los o et posaran a parir, regala'ls producte o no et publicaran res però pot passar que tampoc no et publiquin o que et posin a parir, no els tractis com a mitjans de comunicació o et posaran a parir, no els enviïs res sense haver-los demanat permís o et posaran a parir, no els enviïs res que no vagi dirigit a ells personalment (allò de les notes de premsa massives s'ha acabat) o et posaran a parir,...............

I fan festes de bloggers!

Jo, de gran, vull ser blogger ;-)

1 comentari:

Ana Ce Zeta ha dit...

pues yo aviso a quien corresponda que tengo muuuy mala baba y que pondré a parir de un burro (que es más que a parir y caer de un burro juntos...) si no se me regala un porsche cayenne.
Negro, que combina con todo.
Ah, y con un habitáculo acondicionado en el maletero para que mi Pancha vaya como la reina extraña que es.
Y rapidito... que igual se me cruzan los cables y aunque me lo regaléis, os pongo a parir... que estoy muy locaa!