dimecres, 3 de desembre del 2008

La queli

La universitat de Tokio i Toyota han desenvolupat un robot, el Home Assistant Robot, que amb les seves 5 càmeres i sis làsers, construeix un mapa de casa per fer les feines domèstiques. Es veu que el trasto pot obrir i tancar portes, endreçar una habitació, escombrar, rentar roba, recollir els plats,...Pren fotos de la casa quan està endreçada i quan ha de recollir es basa en les fotos per tornar a posar cada cosa al seu lloc.

Brutal!

Llàstima que encara falta polir-li alguns detalls i que quan surti a la venda costarà 8.000 euros, si no la Yamile tindria els dies comptats!

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Jopé, jo en vull un, d'aquests! Que tinc la casa feta un fàstic! No em puc oferir per a què el provin a casa meva?
cureave! Em sembla que això de les paraules sap que parlem d'ell/a i cada vegada és més imaginatiu/va, perquè abans no sortien paraules pronunciables!