dimecres, 4 de febrer del 2009

Instints sàdics


Ho reconec, en tinc. Jo em pensava que era més aviat massoca, però resulta que de tant em fan participar en una formació de portaveus per algun client i sempre em toca fer de periodista "mala llet" i m'ho passo pipa! No sabeu com s'agraeix poder tractar malament un client quan la major part del temps ens el passem fent-los la pilota! Criticar les seves paraules, posar-los contra les cordes i fer-los sentir com un detingut en un interrogatori de tercer grau. Es caguen, tartamudegen, no recorden els missatges clau amb què els hem adoctrinat i cauen en la nostra trampa per permetre'ns no només dir-los amb totes les lletres que ho han fet fatal, sinó clavar-los a més a més una segona sessió de reforç, que els fa falta, a X.000 euros de l'ala.

Hi ha moments que la meva feina m'encanta!

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

Hola guapa, com has fet això del traductor? ho miro a través del bloc però no és el mateix, és diferent i no trobo el teu ni a google gadgets ni ales opcions de blogger.

Martadoes ha dit...

A mi també em passava, però no recordo com ho vaig acabar trobant. Et passo per email el codi html i només caldrà que l'enganxis.